Elektronická cigareta | Vaping Fórum • Zobrazenie témy - aSpire Platinum / Vision Vapros Nunchaku

aSpire Platinum / Vision Vapros Nunchaku

Ak chcete prejst na elektronickú cigaretu a je Vám niečo nejasné tak píšte sem.

Moderátori: Welchi, DeMaio, pe.stefpo, Beastik

aSpire Platinum / Vision Vapros Nunchaku

Poslaťod neroo » Ned 21. Feb 2016 20:24:16

Čaute, som bývalý vaper ktorý by sa rád vrátil k voňavému dymu ;)
Mal som fake Vision Spinner baterku z ebayu a dáky divný clearomizer ktorý stále tiekol takže miesto ťahania dymu som ťahal liquid do úst, no proste katastrofa stále som to rozoberal a čistil nech ide dym, nakoniec baterka zoskratovala alebo čo proste už nešla tak som prešiel naspäť k pyru.

Celý dnešný deň študujem akú e-cigu si kupit, moje požiadavky sú aby to bolo tak do 50€....
Zatiaľ sa rozhodujem :
1 - aSpire CF Sub ohm batéria 2000 mAh + aSpire Atlantis
2 - VISION Vapros Nunchaku 2000 mAh + VISION V-Spot VDC clearomizer 2,0 ml 1,5 ohm

Obrázok
Obrázok

Máte s týmito modelmi skúsenosti, respektíve nejaké ďalšie tipy na kvalitnú e-cigu čo mi nebude tiecť do úst? :) díkyyy
neroo
e-začiatočník
e-začiatočník

Partner

www.smoki.sk

Re: aSpire Platinum / Vision Vapros Nunchaku

Poslaťod 01dodob » Ned 21. Feb 2016 20:56:17

Použival som tri roky ego baterky a tiež atomizer ktorý tiekol a tiekol . Nakoniec som sa nastval a kupil pred dvoma mesiacmi ELeaf iStick 100W . Dnes mi už leží v šuflíku. Prečo ? Dostal som joyetech cuboid 150W. Ktomu mi poradili chalani tu na fore atik huricane a zrazu je tu ina skusenost s vapovanim. Moja skusenost !
Obrázok
Obrázok užívateľa
01dodob
e-znalec
e-znalec

Poslaťod Ronon » Ned 21. Feb 2016 22:00:24

Oba modely čo si si vyhliadol sú už za zenitom a hlavne Aspire Atlantis nie je vhodný na inhalovanie do úst.