Elektronická cigareta | Vaping Fórum • Zobrazenie témy - Vaping?

Vaping?

Ak chcete prejst na elektronickú cigaretu a je Vám niečo nejasné tak píšte sem.

Moderátori: pe.stefpo, Welchi, DeMaio

Vaping?

Poslaťod Turkey54 » Pia 08. Apr 2016 18:37:02

Zdravím Vás,

Pracujem ako obchodný zástupca už štyri roky, neznesiem fajčenie v aute, takže mi robí dosť problém výjsť z auta a fajčiť, či už na pumpe alebo kdekoľvek inde, absolutné niesom silný fajčiar ťahám tak 5 denne, ale mám dosť problémy kvôli filteru od doktora, rozhodol som sa prejsť na vaping, absolútne neviem čo je atomizér a podobné srandy, ocenil by som vašu pomoc
Turkey54
e-začiatočník
e-začiatočník

Partner

www.smoki.sk

Re: Vaping?

Poslaťod Osiris » Pia 08. Apr 2016 19:31:01

Tvojim potrebam by mohlo vyhovovat Joyetech eGo AIO - je to male, diskretne, vykonne, ma to uplne lahku obsluhu a aj dobre vyzera. Nic nemusis riesit, len nabijat, plnit a raz za cas vymenis zhaviacu hlavu. Liquidy ti budu stacit so silou 3-6mg nikotinu na ml. Ak planujes potahovat aj v aute, tak radsej zvol liquid, ktory ma vyssi podiel PG (propylen-glykol), dymi to menej, ak ked je viac VG (rastlinny glycerin).
Obrázok
eGoAIO,MegaTwist,eVicVTCm,Cuboid mini; Wismec:Presa75W/100W;eLeaf:Aster; SMOK:Guardian3,Quantum;LaudeDNA75,HcigVT75nano;SXminiML
microTFV4/Plus,TF-RTA; GV Griffin25,Tsunami,Ammit;S-CraveSupreme4ml&Lite;OBS ACE/Engin;Theorem;Kv5;Siren,Azeroth
Osiris
e-profesionál
e-profesionál

Poslaťod Turkey54 » Pia 08. Apr 2016 19:42:27

vymenis zhaviacu hlavu? Co je to? A kolko to stoji, viesm i poslat link presne na tuto cigu?
Turkey54
e-začiatočník
e-začiatočník

Poslaťod Igi BB » Pia 08. Apr 2016 20:06:45

http://www.ego-cigarety.sk/JOYETECH-eGo-AIO-1500mAh-Quick-Start-Kit-strieborny-d1425.htm
Keby si cital tak pod tvojim Vaping? je vlakno Zacinam, a nemusel si zakladat nove vlakno, a napisat tam a ...
Collector
Igi BB
e-profesionál
e-profesionál

Späť na Začínam s elektronickou cigaretou

Kto je on-line