Elektronická cigareta | Vaping Fórum • Zobrazenie témy - Aké značky e-liquidu sú najlepšie?

Aké značky e-liquidu sú najlepšie?

Všetko o liquidoch, výrobcoch a Vaše vlastné hodnotenia.

Moderátori: DeMaio, pe.stefpo, Beastik, Welchi

Upozornenie:
Liquidy môžu obsahovať nikotín. Nikotín je návyková a silne toxická látka.
- Budte maximálne opatrný pri manipulácii s liquidmi obsahujúcimi nikotín!
- Liquidy s obsahom nikotínu skladujte bezpečne mimo dosah detí a zvierat uložené v obaloch s bezpečnostným uzáverom!
- Liquidy s obsahom nikotínu nesmú používať deti a mladistvý do 18 rokov!

Diskusné fórum www.el-cigareta.eu nezodpovedá za prípadné škody na zdraví a majetku ktoré vzniknú na základe nasledujúcich informácii obsiahnutých v tomto fóre.

Aké značky e-liquidu sú najlepšie?

Poslaťod xBlueEyedx » Štv 01. Dec 2016 4:46:38

Ahojte.
1, Aké značky e-liquidu podľa vás sú najlepšie,najkvalitnejšie? Nechám si poradiť od vás lebo som začiatočník.
Mám Joytech evic vtc mini a cubis pro.

2, Ked mám vybitu baterku v e-cigarete. Možem nabíjať celu noc kým sa nezobudim alebo sa potom kazí baterka ked budem nabíjať cca 8 hodín? Ako to je? Co možem a co nemôžem?

Ďakujem za vaše rady.

Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
xBlueEyedx
e-začiatočník
e-začiatočník

Partner

www.smoki.sk

Re: Aké značky e-liquidu sú najlepšie?

Poslaťod zoublu » Štv 01. Dec 2016 8:22:17

1. Pokud nemícháš vlastní liquidy, tak nejspíš od Liqua či Aramax. Pak už záleží na příchuti.

2. Celkově se doporučuje nenechávat bez dozoru. Jeden nikdy neví. Dle mého názoru si elektronika v gripu pohlídá sama případné přebití či podbití baterie, ale je lepší počkat než se baterie nabije a pak odpojit. Vůbec nejlepší je pořídit si přímo nabíječku na baterie (např. Nitecore) a nabíjet v ní. Přece jen jsou přímo na to stavěné.
zoublu
e-začiatočník
e-začiatočník

Poslaťod Dušan » Štv 01. Dec 2016 11:18:23